lørdag 16. februar 2013

Min lördag


Hej på er!
härligt med lördag. Här startade dagen med en god frukost, det här har blivit min nya "måste ha" frukost. Så himla gott. Det är kvarg ca 3 msk, (kesam på norska), blåbär, vindruvor, sesamsfrön och solrosfrön. Man blir väldigt mätt, hett tips!


Vardagen ser lite annorlunda ut hos oss just nu då jag börjat på universitetet för en period. Dessutom har jag tagit upp gamla goda vanor igen med träning och sund kost, och det är så otrolig skönt. Det är inte så mycket som ska till. Lite sunt förnuft, ett tydligt mål och en bra inställning. Med det går det mesta att genomföra:).


Äntligen är de ljusa dagarna här igen, och man känner hur energin fylls på. Jag fick rosor av min käre make igårkväll, och med en bukett rosor på bordet börjar helgen bra tycker jag:). 


Inte så mycket nytt i tallrikshyllan, men ser att jag nog måste byta ut min pärlhyacint:).


Två rosa blommor har jag köpt, en typ av primula:).




Från matsalen in til köket.



♡ A true lovestory never ends 

Älskar vår tavla:).


Och med dessa rosor säger jag tack för titten...


Och ha en fantastisk helg!