tirsdag 12. februar 2013

Vinnaren i min give away



Så var dagen här när min tävling avslutats och jag ska presentera vinnaren:).

Jag har gjort på det gamla hederliga sättet, dragit lott. Ni var hela 54 personer som ville vara med och tävla. Wow vad skoj! Jag fick sätta en gräns i dag på eftermiddagen för jag har ingen tid vid datorn ikväll. Jag har alltså dragit en av 54 lotter med nr 1-54, och rangordningen är den följden kommentarerna har kommit in i. 

Vinsten går denna gång till kommentar nr 49, Maria ifrån Sundsvall. Maila mig din adress (mail i högerspalten) så jag kan skicka vinsten till dig. Stort grattis till vinsten och hoppas att du som jag, kommer skriva många många listor i din nya bok 


Vad skoj det är med tävlingar! Dröjer nog inte så länge tills jag har en ny här, så håll utkik:).

Ha en fin dag vidare alla fina!!